Vanaf het begin Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu Vanaf het begin Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

Vanaf het begin Buenos Aires

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

20 December 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Zo even een stukje schrijven over hoe het hier is in Zuid-Amerika. Onze vlucht was prima verlopen, iedereen had behoorlijk goed geslapen, de stoelen in het vliegtuig konden dan ook heerlijk in slaapstand. Tja daar sta je dan met je dikke vest en sjaal bij een warmte van z'n 30 graden om 9 uur in de ochtend..... Aangekomen op het vliegveld duurde het even voordat onze koffers er waren maar daarna werden we snel naar ons hostel in San Telmo gebracht. Ons hostel Terranova is echt super hip met veel kleuren en graffiti.
Na de in huizing zijn we aan de wandel gegaan richting Ricoleta waar Maayke,Paul en Noud een appartement hebben. We hebben daar geld gewisseld en zijn toen gezellig met hun een stuk gaan wandelen door de wijk o.a. het graf van Eva Peron gezien en hebben een gezellig terras gepakt. Met de bus terug naar San Telmo en 's avonds zijn de Huisjes onze kant op gekomen en hebben we op het plein plaza Dorrego wat gedronken en naar de tango dans gekeken. Ook in ons hostel was het gezellig druk en we hebben hier nog een afzakkertje gedronken. Hilde en Noud zijn nog op stap naar Palermo gegaan.

• 25 December 2013 - 03:16

Monique: