Met de boot naar Urugay (Colonia) - Reisverslag uit Uruguay, Bolivia van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu Met de boot naar Urugay (Colonia) - Reisverslag uit Uruguay, Bolivia van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

Met de boot naar Urugay (Colonia)

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

24 December 2013 | Bolivia, Uruguay

Omdat het in de stad zo ontzettend warm is en onze Luc in het water wil, hebben we besloten om met de boot naar Colonia te gaan. Dit was een prachtige idee! We hebben een zes persoonse golf car gehuurd en zijn hiermee heerlijk rondgescheurd. Nadat we het mooie Uruguaanse stadje Colonia bekeken hadden en de buikjes rond hadden zijn we naar het strand gegaan. We hadden zo ongeveer een prive strand en het water is heerlijk van temperatuur (het water oogt wel bruin maar dat komt omdat er veel zand in opgelost is).
Op kerstavond hebben we ons op gefrist en zijn buiten op een pleintje in San Telmo gaan genieten van een echt kerstdiner. Wel echt geen kerst gevoel buiten met een temperatuur van 30 graden en live music.

Feliz Navidad!

Wat een grandioze eerste dag was dit!!