Tigre - Reisverslag uit Tigre, Argentinië van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu Tigre - Reisverslag uit Tigre, Argentinië van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

Tigre

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

25 December 2013 | Argentinië, Tigre

Vandaag hebben we besloten om met de trein naar Tigre te gaan. De trein reis was lang en warm. Tigre wordt ook wel klein Venetië genoemd. Hier met een boot gaan varen, je ziet overal leuke vakantie huisjes en pretparkjes langs de oevers. Helaas hadden we te weinig tijd om uitgebreid rond te varen immers onze nachtbus naar Estancia la Iberia (Rincon del Socorro) vertrekt vanavond om 19.15.
Tijdens de terug reis met de trein kwam er tijdens de reis een man bij ons in de coupé staan met een donkere zonnebril op en een groot litteken in zijn gezicht. Hij kwam steeds dichter mijn kant op en hij bleef maar mijn richting op kijken. Toen hij nog dichterbij kwam heb ik gevraagd of Stan bij mij op schoot kwam zitten, Harm die naast me zat heb ik gevraagd om mijn rugzak goed mee vast te houden. Jan en Luc waren inmiddels ook vlak bij mij komen staan. De man nam nu iets meer afstand en ik hoopte dat hij eruit moest, maar niet dus. Hij bleef maar kijken en ik heb me nog nooit zo bedreigd gevoeld (met mijn rugzak met tickets, geld en paspoorten). Toen we er bijna waren liep hij gelukkig naar een andere coupé. We hebben toen snel de belangrijke papieren verdeeld en onze Stan heeft de rugzak op zijn buik genomen. Phoe phoe .......wat een reis, blij met al mijn mannen!