van Rooi naar Schiphol naar Panama en weer door na - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu van Rooi naar Schiphol naar Panama en weer door na - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

van Rooi naar Schiphol naar Panama en weer door na

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

05 Januari 2017 | Panama, Panama-stad

Derde poging tot nieuw reisverslag... Stan heeft me vanochtend weg gebracht omdat Jan ziek op bed lag, ocherm. Luc en Harm kwamen rechtstreeks van de Haringpakkerssteeg. De boys hebben een broodje gegeten en toen hebben we afscheid genomen.... even traantje weggepikt. Omdat er twee mensen niet op zijn komen dagen moesten hun koffers eruit gehaald worden en hadden we een half uurtje vertraging, dit heeft de piloot tijdens de vlucht weer goedgemaakt. Beetje turbulentie maar verder een perfecte vlucht! Mijn filmpijl weer voor een jaar opgekrikt. Tonio, Sonny Boy, Bridget Jones baby en de Reünie. Nu zit ik te wachten in Panama City op mijn aansluiting naar San Salvador. Spannend om Hilde weer te zien!

• 05 Januari 2017 - 14:21

Kees Verschoor:

Veel plezier! Goede vooruitzichten!

• 05 Januari 2017 - 18:50

Margot:

Inmiddels ben je er al en paar goeie films gezien. Die van Bridget is lachen hè?

• 08 Januari 2017 - 13:57

Yvonne Sijbers:

Ja voor de komende tijd films genoeg gezien. Dank je Kees!