Léon, las Peñitas - Reisverslag uit León, Nicaragua van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu Léon, las Peñitas - Reisverslag uit León, Nicaragua van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

Léon, las Peñitas

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

11 Januari 2017 | Nicaragua, León

10 januari: Zussie Monique proficiat! Vanochtend zijn we Leon ingelopen en hebben we de kathedraal van leon bezichtigd. De grootste kathedraal van midden Amerika, die aardbevingen en vulkaan uitbarstingen doorstaan heeft. Ja, en daarna ging het er toch van komen Vulkaanboarden! Met een Jeep werden we naar de voet van de vulkaan gebracht. Opzich was dit al een mooie 45 minuten durende rit. Het waaide enorm dus met je board omhoog was achteraf zeker het moeilijkst van de hele onderneming. We hadden een leuke gids die goed Engels sprak en genoeg te vertellen had. Ook de groepsgenoten waren . Eenmaal boven ons pak aangedaan, bril, handschoenen en sjaal en gaan met die planken, Yeah! (Zie foto's). Na afloop gezellig met de groep een pilsje gedronken en terug in ons hostel sterke verhalen natuurlijk,haha. Hilde had heerlijke pasta gemaakt met salade, nou dat gaat er wel in na z'n tochtje.
11 jan. : Heerlijk geslapen met tienen op een kamer, tja je verlegt je grenzen snel en als je maar genoeg slaap hebt.
Deze ochtend heeft Hilde heerlijke chocolade pannenkoeken met banaan en honing gemaakt. Daarna spelletje "wie ben ik" gedaan. En nu zitten we in de chickenbus naar het strand Las Penitas. Wit zand strand!

• 11 Januari 2017 - 21:11

Jacqueline:

Ben heel benieuwd naar de foto's en filmbeelden van het vulkaanboarden. Wat zal dat gaaf zijn geweest! Een goede kok daar in de familie Sijbers, klinkt allemaal heerlijk!

• 11 Januari 2017 - 21:48

Jan:

Have Fun !

• 11 Januari 2017 - 22:20

Margot:

Lekker hoor!

• 13 Januari 2017 - 18:30

Monique:

Dank je wel voor je felicitatie, ben idd weer een jaartje wijzer ;-).
    Vet hoor dat boarden! Xxx