Granada (Nicaragua) - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu Granada (Nicaragua) - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

Granada (Nicaragua)

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

13 Januari 2017 | Nicaragua, Granada

Donderdag 12 januari: gisteren hebben de meiden in ons hostel nog een potje of 3 gepoold, Ruth was de overall winner. De nacht was iets minder want midden in de nacht kreeg iemand telefoon, iemand begon in de nacht hardop te praten en er lag er eentje te snurken als een dolle...
Nu zitten we in de chickenbus op weg naar Managua en daarna door naar Granada. Granada is een kleurrijke stad met veel toeristen. De eigenaresse van ons hostel "Mochilas" is een Nederlandse, dat praat voor mij wel beter (haha). In de middag zijn we door de stad gaan lopen en hebben er een vulkaantour naar de Masaya vulkaan geboekt, dit is een nog levende vulkaan waar in 2002 de laatste uitbarsting is geweest. Omdat het een beetje regende hebben we besloten om morgen om half vijf mee te gaan naar de vulkaan. s' Avonds hebben we onder het genot van een pilsje wat zitten filosoferen.
Vandaag vrijdag de 13de (!!) huren we scootertjes en crossen we naar het Apoyo meer.

• 13 Januari 2017 - 16:13

Jan:

Goh, jullie ook regen. Ja dan is filosoferen een goeie optie.
    Hopelijk is het crossen met de scooter een leuke ervaring en gaan jullie een mooi meer zien.

Toi toi toi

• 13 Januari 2017 - 19:58

Jacqueline:

Dat klinkt weer allemaal goed daar (los van de nachtelijke beslommeringen ;-) Leuk op pad met de scooter. En de nog werkende vulkaan lijkt me ook weer een hele ervaring. Geniet!

p.s. De winnende vibes bij de spelletjes zit in de genen van Ruth. Overgedragen door opa Van der Heijden!