De reis naar de Caribische kust - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu De reis naar de Caribische kust - Reisverslag uit Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

De reis naar de Caribische kust

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

24 Januari 2017 | Costa Rica, Puerto Viejo de Talamanca

Reizen in centraal Amerika vergt een enorme flexibiliteit. De bussen komen te vroeg, zoals vanochtend, meestal te laat en soms helemaal niet. Dit hebben we al allemaal meegemaakt dus voor mensen die op schema willen reizen, forget it! Vanochtend zijn we om zes uur opgestaan om met de bus naar Quepos en daarna door naar San José te reizen. Vanuit San José willen we met de bus door reizen naar de Caribische kust. Naar Puerto Viejo. Aangezien ik nog nooit aan de Caribische kust geweest ben ben ik erg benieuwd wat het zal zijn.... maar nu eerst 5,5 uur in de bus van San José naar de plek van bestemming en je raadt het al, wij hebben staanplaatsen.

• 24 Januari 2017 - 21:16

Jacqueline:

Jeetje dat is afzien zo'n staande busreis! Maar de Caribean lonkt!!!