Hilde! - Reisverslag uit Jyatha, Nepal van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu Hilde! - Reisverslag uit Jyatha, Nepal van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

Hilde!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

22 Oktober 2013 | Nepal, Jyatha

Vanwege communicatie met Hilde is mijn verslag van vandaag vertraagd. Echt super leuk om haar aan de andere kant van de wereld te kunnen facetimen! Morgen heeft ze waarschijnlijk zelf een blog maar hier het laatste nieuws:
Mijn eerste dag werken zit er op! Echt super leuk om te doen man!! Met mijn minimale Spaans lukt het al prima om de kinderen helpen bij hun huiswerk. Ben vandaag bij een ander project geweest als weeshuis Remar, een naschoolse opvang waar je kinderen helpt met huiswerk en Engelse les geeft! Zo leuk om te doen, ben er helemaal vrolijk van! Een half uurtje met de bus van mijn huis en echt totale armoede daar! Kinderen zijn vies, dragen kapotte kleding, hebben een super droge huid (zijn wij niets bij) en toch zijn ze super vrolijk! Zal morgen iets op mijn blog gaan schrijven als ik die heb gemaakt en nog een dag stage heb gelopen! Jullie horen weer van me, xxx

  • 22 Oktober 2013 - 08:51

    Jan Sijbers:

    Waw, moet bijzondere ervaring zijn om zo ieder op 'n ander gedeelte op deze aarde, met je dochter te communiceren. En dan zo fijn om dit positieve bericht te horen. Liefs en nogmaals gefeliciteerd met je 25 jaar huwelijk met deze man en vader. Liefs xxxxx

  • 22 Oktober 2013 - 10:15

    Yolanda:

    Leuk Hilde dat de eerste werkdag goed is bevallen! Lijkt me veel voldoening geven om kinderen te helpen daar. Veel succes met je stage en we volgen je! groetjes Yolanda en de rest

  • 22 Oktober 2013 - 12:02

    Margot:

    Goed bezig, toppie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Jyatha

Yvonne

Yvonne en Hilde in El Tunco

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 137186

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 01 Februari 2017

Een maand met Hilde door Midden Amerika

19 December 2013 - 06 Januari 2014

Argentinië en Rio de Janeiro

25 November 2013 - 25 November 2013

New York

18 Oktober 2013 - 10 November 2013

Nepal

Landen bezocht: