Nog meer indrukken! - Reisverslag uit Jyatha, Nepal van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu Nog meer indrukken! - Reisverslag uit Jyatha, Nepal van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

Nog meer indrukken!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

20 Oktober 2013 | Nepal, Jyatha

Nu ik alles heb laten bezinken heb ik nog wat meer te vertellen. Op Durbar Square heb ik de levende godin Kumari gezien. En Stan het klopt dat al de honden hier in Kathmandu zwerf honden zijn! En super veel aapjes zie je hier, natuurlijk bij de monkey tempel maar ook elders in de stad. Oh ze zijn zo schattig en ik wilde er meer van filmen en ze beter bekijken was het niet dat mijn gids maar door ratelde.....
Ja en die lijk verbranding van onder andere een jonge man en jonge vrouw was echt super indruk wekkend. Veel mensen lopen hier met een mondkapje en ik geloof dat als COPD hebt je hier niet moet zijn! Maar ik ben hier nog een dag en dan reis ik naar de groene bergen via Pokhara. Het weer is heerlijk z'n 24 graden Celsius dus morgen doe ik mijn korte broek maar eens aan.
Tot morgen!

• 21 Oktober 2013 - 10:40

Jan Sijbers:

Het is hier ook zacht voor de tijd van het jaar, maar korte broek ? Nee.

• 21 Oktober 2013 - 10:42

Jan Sijbers:

Morgen 25 jaar geleden zat je in Las Vegas, waar ben je morgen ? x

• 21 Oktober 2013 - 13:30

Hilde:

Nou moeders klinkt allemaal erg indrukwekkend! Veel plezier in de bergen en we FaceTime snel wel weer, kus xx