Busreis naar Phokara op onze trouwdag - Reisverslag uit Malekhu, Nepal van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu Busreis naar Phokara op onze trouwdag - Reisverslag uit Malekhu, Nepal van Yvonne Sijbers - WaarBenJij.nu

Busreis naar Phokara op onze trouwdag

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

22 Oktober 2013 | Nepal, Malekhu

Verslag van de reis naar Phokara

My god beetje in de stress. Mijn bus zou om half zeven bij het kantoor zijn, maar om half zeven was we niks te zien behalve vele taxi chauffeurs die vroegen of ik een taxi wilde. Toen ik ze vertelde dat ik daar op de bus moest wachten keken ze me aan alsof ik niet goed wijs was. Tja en twijfelaar als ik ben dacht ik : "shit z'n grote bus kan dit straatje nooit in, ik ga al de backpackers maar volgen ". Met mijn veel te zware rugzak ben uk ze gaan volgen en na twee straten kwamen we bij vele bussen. Toen ik mijn bus gevonden had en zat kwam het boyke van het reis buro vragen waar ik was...... Okee eind goed, niet al goed want ik zit in de bus langs een ADHD Italiaan

  • 22 Oktober 2013 - 09:00

    Jan Sijbers:

    Tjeetje stress op je trouwdag. 25 jaar gelden was het stressen in Las Vegas om overal op tijd te zijn.
    Maar och het heeft natuurlijk wel wat, geniet van je reis en tja die ADHD Italiaan.....kalmeert wel !

  • 22 Oktober 2013 - 10:13

    Yolanda:

    Jan en Yvonne, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hele prestatie 25 jaar. Probeer er ieder afzponderlijk een leuke dag van te maken.... groetjes Yolanda en de rest van de Zutvennekes

  • 22 Oktober 2013 - 12:00

    Margot:

    Ha, ha! Proficiat met je trouwdag en fijn dat je alsnog in de juiste bus zit! Die Italianen hebben gewoon temperament. Goeie reis en arrivederci!

  • 22 Oktober 2013 - 12:29

    Marian :

    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag 25 jaar een hele mijlpaal heel veel succes en plezier daar xxx

  • 22 Oktober 2013 - 12:57

    Chantal Van De Pasch:

    Ten eerste gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Leuk om je te volgen! Ik wens je veel plezier en succes!! Geniet ervan! XX

  • 22 Oktober 2013 - 13:16

    Ans Van Hooff :

    Proficiat met jullie Huwelijks dag en geniet er maar van




  • 22 Oktober 2013 - 13:16

    Ans Van Hooff :

    Proficiat met jullie Huwelijks dag en geniet er maar van




  • 22 Oktober 2013 - 14:30

    Annette:

    Heey Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!
    Jan en Yvonne allebei een fijne dag ook al zitten er zoveel km tussen.
    Yvonne maak er daar iets moois van. Groetjes de Kerkhofjes.

  • 22 Oktober 2013 - 15:39

    Marty:

    Haha, geweldig! Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Geniet ervan ieder voor zich en wij met zn allen.
    Rugzak te zwaar? Al doende leert men. Veel plezier! xx

  • 22 Oktober 2013 - 17:12

    Jacqueline:

    Van harte gefeliciteerd en geniet van deze bijzondere en speciale dag en de vele dagen die er volgen, hier in Rooi en daar in Nepal!

  • 22 Oktober 2013 - 21:49

    Monique:

    Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk, en ik wens jullie nog vele gelukkige jaren samen!
    Hopelijk heb je toch een goeie reis gehad langs de Italiaan.
    Heel veel plezier met je trekking,en succes, maar dat gaat zeker lukken.
    Deze reis wordt een ervaring om nooit te vergeten, echt stoer dat je het doet!
    Veel liefs xxx

  • 29 Oktober 2013 - 12:05

    Oma RIKI:

    HAd een hoop getypt.
    maar ben het weer kwijt.
    Wat kan dieJose toch werken
    Hoe bevalthet lopen daar?
    Kan niet alles aan DOM DOM.

  • 29 Oktober 2013 - 19:30

    Oma RIKI:

    Veel getypt alles weer kwijt
    omariki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Malekhu

Yvonne

Yvonne en Hilde in El Tunco

Actief sinds 11 Jan. 2011
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 137151

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 01 Februari 2017

Een maand met Hilde door Midden Amerika

19 December 2013 - 06 Januari 2014

Argentinië en Rio de Janeiro

25 November 2013 - 25 November 2013

New York

18 Oktober 2013 - 10 November 2013

Nepal

Landen bezocht: